En stund för mig själv

2008-04-25 @ 15:01:47

Sitter här i Davids lägenhet och har en stund för mig själv, han är på föreläsning på universitetet. Vi tog en prommis dit förut, och så satt vi och pratade lite med hans kompis Björn. Hans vänner är så goa, tycker om dem jättemycket.

Jag trivs så himla bra här i Karlstad, känner mig så trygg och glad - är ju med David så det kan inte vara på nåt annat sätt i och för sig. Vill stanna här längre än till bara söndag!! Men det kommer fler gånger såklart.

Nä nu ska jag gå och köpa lite skorpor. Kiosken är precis utanför dörren, skitsmidigt!

Vi kände oss lite flashiga förut så vi tog massa kort, här är några av dem!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Så sööta ni är!
Var rädda om varandra!

2008-04-25 @ 15:09:16
Postat av: Charlotte

Åh Madde! Jag hade velat träffa dig nu när du är här. Har hört så himla mycket om dig. Men det kommer fler tillfällen, visst?
Sköt om dig.

2008-04-27 @ 17:07:38
Postat av: MaDe

svar till charlotte:
Jaa, självklart kommer jag och hälsar på så snart jag kan igen, längtar redan :)

2008-04-27 @ 18:24:59
URL: http://jagefrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0