Dagens funderare

2008-04-12 @ 18:05:55

Varför är det lättare att komma på vad man är dålig på, jämfört med vad man är bra på?

Alltid tar det lika lång tid när man får frågan "vad är du bra på?". Alla borde egentligen ha stenkoll på sig själv, men det är rätt få som har. Nä, nu ska jag skriva ner mina bra egenskaper en gång för alla!

Några av mina starka sidor:
- Envis
- Kreativ
- Bra på att underhålla mig själv, jag är nog den roligaste personen jag känner.
- Ambitiös
- Omtänksam
- Målinriktad

Follow my lead om du vill..


Kommentarer
Postat av: Alisa

Det hakar jag på:)

2008-06-26 @ 18:04:20
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Caroline

Älskade Madde. Jag älskar det här inlägget o många gånger när jag är inne här o kikar hamnar jag konstigt nog just här.. Det här är så mycket du, o inte minst så mycket oss och det vi hade gemensamt. Jag säger alltid till Thommy att jag är den roligaste jag vet, vilket han har svårt att förstå. Men du förstår Gud vad mycket roligt vi har haft du o jag under vår tid som vänner.. Igår började jag skolan och det känns tungt. När livet går så mycket framåt och man kommer vidare och det händer nåt som är så stort, då saknar jag dig. Så himla mycket. Så mycket mer än jag brukar. Det gör ont o jag vill bara spola tillbaka tiden för att få ha dig här igen. Jag önskar att du var här, att du var med och att vi kunde ha varandra under den här "nya delen", nya resan i livet. Jag saknar dig. <3

2011-08-30 @ 21:24:08
Postat av: Anonym

Älskade Madde. Jag älskar det här inlägget o många gånger när jag är inne här o kikar hamnar jag konstigt nog just här.. Det här är så mycket du, o inte minst så mycket oss och det vi hade gemensamt. Jag säger alltid till Thommy att jag är den roligaste jag vet, vilket han har svårt att förstå. Men du förstår Gud vad mycket roligt vi har haft du o jag under vår tid som vänner.. Igår började jag skolan och det känns tungt. När livet går så mycket framåt och man kommer vidare och det händer nåt som är så stort, då saknar jag dig. Så himla mycket. Så mycket mer än jag brukar. Det gör ont o jag vill bara spola tillbaka tiden för att få ha dig här igen. Jag önskar att du var här, att du var med och att vi kunde ha varandra under den här "nya delen", nya resan i livet. Jag saknar dig. <3

2011-08-30 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0