Cancern är misshandlad

2008-04-27 @ 18:22:14

Och så var man på tåget igen, på väg hem. Hade gärna stannat längre, kände mig väldigt hemma.

Men gott folk, vet ni vad? Idag har jag och David misshandlat cancern! Vi använde oss av ett salladshuvud och den största knivjäveln vi kunde hitta, och så gick vi lös i duschrummet. Riktigt skönt, det kan jag lova. (ska lägga upp bilderna lite senare, det funkar inte just nu)

Det var lite i stil med när Lynette sköt pungråttan i förra avsnittet av Desperate Housewives. I det avsnittet fick hon beskedet att hennes cancer var borta också.

Jag ska få ett sånt besked. Nu bestämmer vi det tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Det tycker jag låter bra! Nu bestämmer vi det!!! Bort med cancern!!!!!!!!!
Kram/Elisabet

2008-04-27 @ 21:15:41
Postat av: vindensmelodiv

:-))
Härligt!! Visst är det sköööönt!!!
:-)) Jag ser fram emot bilderna :-))

Ja, nu bestämmer vi - heltklart! Jag ska dra en liten ramsa nu - - - - - - -
så,,,nu har jag ramsat av mig över din cancer,,,,

Go girl,

2008-04-28 @ 21:48:37
URL: http://vindensmelodi.blogg.se
Postat av: Yver

bara börjat läsa men my god ! du är helt grym ! vilket föredöme för.. ja typ alla människor i hela världen men alldeles särskilt för andra unga tjejer, ska tipsa mina tonårsdöttrar om din blogg !

2008-09-17 @ 22:22:06
URL: http://saknardej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0